Kaspersky 2013 හැමදාටම තියා ගන්න


ලොව දැනට වයිරස් ගාඩ් වැඩසටහන් රැසක් තිබ්බත් ඒ සැම ඉදිටියෙන් Kaspersky සිටිනා වග සමහර විට ඔයා නොදන්නවත් ඇති. එහෙම කියන්නේ ඔන්න මම නෙමෙයි. ඔයත් නෙමෙයි . . එහෙනම් කව්ද, මුලු ලෝකෙම මිනිස්සු තමා . . ලොව ප්‍රමුක තාක්ශනික සංගනනයන් මීට හොදම උත්තරය ලබා දෙනවා. මම බොරුනම් කියන්නේ ඔයා ගූගල් වල හොයල බලන්නකෝ . . මමත් හෙව්වා . . ඔයාලත් මේවාට ගිහින් බලන්න

toptenreviews  
youthindia
scanwith
top-10-antivirus
මේ ටිකයි . .  1 උනත් 2 උනත් අනිවාර්යයෙන්ම ලොව හොදම ප්‍රතිවයිරස් වැඩසටහන් 10 ඇතුලේ මෙයා ඉන්නේ. .  ලේසි නැ . . ඉති ඔයා ආස නැද්ද මෙයාව ඔයාගෙ කර ගන්න . .හැබැයි පොඩි අව්ලක් තියෙනවා. .  මෙයා ටිකක් ගනන් වැඩියි . අන්න ඒ නිසා තමා ඔයාලට මම මෙයාව සදාකලිකවම ඇක්ටිව් කරගන්න පුලුවන් දෙයක් දෙන්නේ . .



(Post Updated 7/23/2013)
Kaspersky 2013 Trust Torrent File with Key! (Media fire 27 Kb)

PASSWORD:   schoollk



ඔයාලට මොනා හරි ගැටලුවක්ආවොත්  Comment කරන්න. .  අනිත් අයත් මොනා හරි ලියල යන්න . . එතකොට තව තව සිරා වැඩ ටිකක් ගේන්න මට මාර හයියක් . .  




Comments

A+online Store said…
khmda eka download krnne? download krnn beane.
මම මේ Link එක දවස් දෙකක් ඇතුලත Update කරන්නම්.
Unknown said…
thwama link eka weda nehene
Anonymous said…
license is blocked kiyala watenawa. mokada karanne?