Torrent හි බලය IDM එකට පවරමුද.


පේ කස්ටිය ඉතින් film බාන්න, ලොකු ලොකු Software බාන්න හොයා ගන්න අපහසු files බාගන්න බහුලව භාවිතා කරන්නෙ ඉතින් torrent නෙ. torrent හොදා, නමුති ඉතින් ඔකෙ ඉන්න Trackers ලයි seeds ලයි එක්ක හැප්පෙන්න ගියාම file එක භාගන්න කාලේ හරියට කියන්න සක්කරයට වත් බැහැ. ඒක නිසා තමා මම මේ ලිපිය දාන්න හිතුවෙ. අපි හැමෝම දන්නා අදුනන IDM නැත්නම් Internet Downloader Manager මෘදුකාංගය භාවිතා කරල torrent භා ගන්න පුලුවන් කියල ඔයාල ජීවිතේටවත් හිතුවද ? ? .. එහෙම ක්‍රමයක් තියෙනව..

හොදා අපි බලමු මේක කරන්නෙ කොහොමද කියලා.
…ඉස්සෙල්ලාම ඔයාල ඔයාලට ඔන torrent file එක download කර ගන්න. ඔක download කරගන්න ඉතින් IDM ඔනෙ නැහැනේ.



ඔය මම උඩින් දාල තියෙන්නේ මම torrent file එක download කරපු පියවරවල් ටික. දන්නෙම නැති කෙනෙක්ට උනත් තෙරුම් ගන්න එක්ක.


ඉතින් මම file එක හොයා ගන්න ලේසි වෙන්නත් එක්ක desktop එකටම copy කරා. හොදා දැන් ඔයාල http://zbigz.com/  කියන වෙබ් අඩවියට ගිහින් අලුත් account එකක් හදා ගන්න. ඔය මම කහ පාටින් කොටු කරලා තියෙන්නේ. අන්න එතැනින්. ඊට පස්සෙ මම ඔය රතුපාටින් ඊතලයක් දාලා තියෙන තැනින් ඔයාලගෙ torrent file එක browse කරල දෙන්න.

කොහොමත් මෙතැනින් එහාට මහා වැඩක් නැහැ. ටිකක් වෙලා ඔනෙ නම් බලන් ඉන්න වෙවි අදාල file එක cach කරනකන්. ඊට පස්සේ කෙලින්ම download කරන link එක directly දෙනව. IDM එක install කරල තිබ්බොත් ගිනි කසය වගේ භාගන්න පුලුවන්, අයේ ලොවෙත් නැ කියල .. :))

Comments

ඒක රදා පවතින්නේ ඔයා තෝරගන්න Torrent file එක අනුව යාලුවා. Trackers ල ගොඩක් ඉන්න එකක් තෝරගෙන බලන්නකො.
Unknown said…
zbigz nathuwa wena site nadda