තාම Windows 7 න් Genuine කලේ නැද්ද

අපේ මචන්ලා 90% ක් ම වගේ පාවිචි කරන්නේ හොර windows කොපිනේ.. XP නම් ඉතින් වැඩියෙ කරදරයක් නැති උනාට Windows 7 නම් හරිම දගයි. හෙන ගේමක් දෙන්න ඔනෙ Active කර ගන්න. ඉතින් මමත් windows 7 Genuine කර ගන්න ක්‍රම හොයද්දි තමා පුන්චි පහේ software එකක් හම්බුනේ. සමහර විට ඔයාලත් දැකල ඇති. ඔය පහලින් දාල තියෙන්නේ එකේ Image එකක්. ඔනෙනම් Download කරගන්න. ඔතන මම link එක දැම්ම.

 මෙතනින් ගන්න : http://www.mediafire.com/?63yca5rqpwyu76y

ඉතින් මම ඔකෙන් Desktop PC ගොඩක් Genuine කලා. ඉතින් මමත් හිතුව සෙවන් genuine කරන්න මීට වඩා ජගතෙක් නැ කියල. නමුත් මම වැරදියි. දවසක් ලැපක් උස්සන් ආපු මල්ලි කෙනෙක්ක්ට සෙවන් genuine කරන්න මේකට බැරි උනා. බැරිම තැන මම නෙට් එක පීරල පීරල භාන්ඩෙ හොයා ගත්තා. මම කියන්නෙ නැහැ ඔයාලට මේක download කරන්න කියල.  නමුත් windows 7 genuine කරගන්න තාමත් බැරුව desktop එක කලුකරගෙන ඉන්න අපේ මචන්ලා මේක try කරල බලන්න. මම මේව virus click කරල තමා Upload කරන්නේ. ඒ නිසා පොඩ්ඩක් වත් බය වෙන්න එපා. ප්‍රශ්නයක් උනොත් මට කියන්න. මම දුරකතනයෙන් උනත් ඔන කෙනෙකුට උපදෙස් දෙන්න සූදානම්.

මචන්ලා මතක ඇතුව comment එකක් දා ගෙන යන්න. අව්ලක් ගියොත් ලියන්න.

Comments