SCHOOL LK වෙතින් ඔයාටත් පුංචි අවස්ථාවක්



2011 වසරේදී පොඩියට පටන් ගත්තු Schoollk බ්ලොග් අඩවිය මේ වෙනකොට දිනටට ආසන්න වශයෙන් දහසකට ආසන්න පිරිසක් ගොඩ වදින බව මා කියන්නේ ඉතා සතුටින්. ඉතින් මට හිතුනා ඔයාලටත් පොඩි අවස්තාවක් දෙන්න. කැමති කෙනෙක්ට පුලුවන් එයාලගේ දැනුම schoollk හරහා බෙදා දෙන්න. ඔයාලට තියෙන්නේ ඔයාලගේ Post මට Email කරන්න. මේක මට ලකුනු දාගන්න කරන වැඩක් නම් නෙමේ. ඒ නිසා අනිවාර්යෙන්ම ඔයා Post එකත් සමග ඔයාගේ පිංතූරයකුත් මට Attach කරල එවන්න. 

තව දෙයක්.. ඔයාල සමහර විට පරිගනක වැඩසටහන් වැනි නිර්මාන කරන අයෙක් වෙන්න පුලුවන්. ඉතින් ඒ වගේ හොද නිර්මාණ වලටත් මම අවස්තාවක් දෙන්න කැමතියි. ඒ අයට පුලුවන් ඒ අයගේ මෘදුකාංග සහ නිර්මාණ මගේ බ්ලොග් එක හරහා ලබා දෙන්න. ඔයාලට addfly බැරිනම් ඕන විදියකට මට ලබා දුන්නට කමක් නැහැ. ඉතින් මේ අවස්තාවෙන් ප්‍රොයෝජනයක් ගන්න එක ඔයාලට බාරයි.

ඔයාලගේ Post තේරෙන භාෂාවෙන් Type කරල මට එවන්න. පුලුවන් නම් WordPad File එකක් උනත් කමක් නෑ. පොස්ට් එක එන්න ඕන විදිය මට තේරෙන විදියට ආවොත් ඇති. ඔය මම පල්ලෙහා දාල තියෙනවා පොඩි උදාහරනයක්. 


To: crzychinthaka@gmail.com
Subject: SCHOOLLK POST (ඔයාගේ Post එකේ Title එක)

අවසානයේ ඔයාගේ පොඩි පොටෝ කෑල්ලකුත් අමුනලා නමයි වයසයි නම් අනිවාර්යෙන් ඕනේ , ඔයා කැමතිනම් විතරක් ඔයාගේ Phone No. Email, Skype අනම් මනම් ඕන දෙයක් ලියල එවන්න. මම ඒව පල කරන්නම් 

Comments

Unknown said…
maru adahas haa math ewannamko