ඉවත දමන CFL වලින් වැඩක් ගමුද..

හප්පේ.. පට්ට කාලෙකට පස්සෙ ඔන්න කොල්ල අයෙත් බ්ලොග් එකට ආව..  සොරි ඈ.. වැඩ බන්.. පැලෙන්න වැඩ නැතත් නිදහස ටිකක් අඩු උනා.. හොදා හොදා.. අද මොනද කියල දෙන්නේ කියල හිත හිත ඉන්න කොට මට මතක් උනා මම පොඩි දවස්වල පරීක්ෂනාත්මකව සොයා ගත්තු අපූරු දෙයක් කියල දෙන්න.. මට කොහොමත් ඉතින් IT මොලයක් වගේම දන්න කාලෙක ඉදන් ඉලෙක්ට්‍රොනික් පිස්සුවක් තිබ්බ සැරටම...
…ඔයාල දන්නව නේද CFL Bulb ගැන.. දන්නව කියහන්කො..! :P 

හරි දැන් ඒව ඔය ඉදල හිටල කූරිය ගහනවනේ.. warranty නැත්තන් ඔයාල මොකද කරන්නේ ඕව කොහෙට හරි විසි කරනව නේද.. ඒත් අද මම කියල දෙන්න යන්නේ ඒව වලින් වැඩක් ගන්න හැටි ගැන. 

පට්ට නේද.. ඔව් පට්ට.. මේ වැඩෙන් මම කරන්න යන්නේ.. වැඩකරන් නැතුව අයින් කරල දාපු Tube Light එකක් වැඩ කරන්නේ නැතුව අයින් කර්ල දාපු  CFL බල්බ් එකක් ආදාරයෙන් දල්වන්න.. හරිම ලේසියි.. එත් මට මේ  වෙලාවෙ ඔප්පු කරන්න නම් රූප මුකුත් නෑ.. මොකද පැන්ච කාලේ කරපු වැඩ.. දැන් ඒවයේ කෑලිත් නෑ..

මේ වැඩේට හැම CFL බල්බ් එකක්ම හරි යන්නේ නෑ.. අපිට මේ වැඩේදි ඕන කරන්නේ පරිපතයට හානි නොවී දැවී ගිය CFL බල්බ් එකක්.. එහෙම බල්බ් සොයන්න හරිම ලේසියි.. ඒවායේ වීදුරුව බල්බයේ බදට සම්බන්ද වෙන තැන කලු පාට වෙලා තියෙනව.. ඒ කියන්නේ Tube එක ඇතුලේ තියෙන සූත්‍රිකාව පිච්චිල තියෙන්නේ.. ඒත් ඔය අකුනු ගහල ගිය ඒවයේ ඇතුලේ ට්‍රාන්සිස්ටර් එහෙම කුඩේ කුඩු පට්ටම් වෙල තියෙනව.. ඒව හරි යන්නේ නෑ.. ඒව උනත් ගන්න පුලුවන් ඒ  එ කෑලි ගලවල අලුත් ඒව දාල..

ඉස්සෙල්ල බලමු CFL බල්බ් එකක් ගලවල.. 


ඇතුලෙ සැකැස්ම පේනවනේ.. ප්‍රධාන විදුලියට වයර් දෙකකින් සම්බන්ද වෙනව.. ඒ වගේමයි නැවත පරිපතයේ සිට Tube එකට වයර් 4 ක් යනව.. අපිට ඕනේ අන්න ඒ වයර් 4 ර.

දැන් අපිට මේ වැඩේට Tube ළිග්හ්ට් එකකුත් ඕනෙනේ.. හොද Tube Light එකක් ඔනේ නෑ.. පිච්චිච්ච එකක් ඇති.. :P

මේ බලන්නකො Tube Light එක..

Tube Light එකෙත් දෙපැත්තෙම තියෙනවනේ PIN දෙක ගානේ 4ක් අන්න ඒ පින් හතරට අපි CFL බල්බ් එකේ ඉදන් වයර් සම්බන්ද කරනව මේ විදියට

ඉතින් මේ පරිස්සමෙන් මේ වැඩේ අත්හදා බලන්න.. තෙරෙන්න ඇති කියල මම හිතනව.. අව්ලක් ගියොත් මට Call කරන්න කිසි අව්ලක් නෑ..


Comments