Lion Dictionary Help Center

ඔන්න යාලුවනේ ගොඩ කාලෙකින් Lion Dictionary එක හා සම්බන්ද ලිපියක් දාන්නයි හදන්නේ.. මේ ලිපියෙන් මම බලාපොරොත්තු වෙන්නේ මෙම වැඩසටහන භාවිතා කිරීමේදී ඔයාලට මුහුන දෙන්න වෙච්ච ගැටලු පිලිබදව..
…මෙහෙමයි.. මේ වැඩසටහන මම නිර්මානය කලේ i5, Windows 7 32bit පරිගනකයක ඉදන්.. ඒ වගේම මේ පරිගනකයට පැය 24 ම අදිවේගී අන්තර්ජාල සම්බන්ද තාවයකුත් දීලයි තියෙන්නේ.. කොහොම නමුත් මම මේ වැඩසටහන නිර්මානය කලේ මගේ පරිගනකය සාපේක්ෂ කරගෙනයි.. ඒ කියන්නේ මම මේ වැඩසටහන හැදුවේ මගේ පරිගනකයේ සාදක උපයෝගී කරගෙනනේ.. සමහර වෙලාවට සමහර ගනනය කිරීම් සිදුවීමේදී වැඩසටහනේ සුලු හිරවීමක් සිදුවෙන්න පුලුවන් වගේ මට තේරුනා.. ඉතින් මගේ පරිගනකයේ සුලු හිරවීමක් කියන්නේ සමහර වෙලාවට මට වඩා අඩු ධාරිතාවක් තියෙන පරිගනකයක නම් වැඩසටහන නෙමේ මුලු පරිගනකයම Stuck කිරීමක් වෙන්න පුලුවන්..
පලමු අත්හදා බැලීම් සිදුකරන දවස් වලත් ඔය වගේම වැඩක් උනා.. 64bit Lap එකකට Install කලාම වැඩ කලේම නෑ.. දැන් බලන්නකො ඉතින් මම කොච්චර Plan කරල තිතට මේ Program එක හදන්න උත්සහ කලත් පරිගනක වල තියෙන විශමතා නිසා වැඩසටහනේ එක එක ගැටලු මතුවෙනව.. ඔයාල දන්නවනේ මේ වැඩසටහන ගොඩක් Advance විදියට මම හදල තියෙන්නේ.. ඉතින් ඇත්තම කිව්වොත් සමහර Code වලට දැන් මට අත තියන්නත් බයයි.. මොකද ඒ තරමටම ඒවායේ සංකීර්න තාර්කික ක්‍රම මම යොදා ගත්තේ.. මේ වැඩසටහන මම කොල කෑලිවල ලියාගෙන වත් Flow Chart ගහගෙනවත් නෙමේ හැදුවේ.. හිතට එන එන අදහස් අනුව ඔහේ ලියාගෙන ලියාගෙන ගියා..දැන් ඉතින් ආපස්සට හැරෙන්න බෑනේ.. පුරා මාස 7ක වැඩක්..

රටේ නැති ගැටලු මතු වෙන්නේ මට නෙමේ Users ලට.. ඉතින් එයාලගෙ යුතුකම තමයි මේ ගැන මට දැනුම් දෙන එක.. ඒ සදහා ඔයාලට එක්කො මට MSG (+94 75 760 694 3), Skype (chinthaka.fast) එකක් දාන්න පුලුවන්, නැත්තන් Facebook එකෙන් කියන්න පුලුවන්.. එහෙමත් නැත්තන් Lion Dictionary Report System එක හරහා දැනුම් දෙන්න පුලුවන්.. ඉතින් බොහෝ දෙනෙක් ඒ විදියට මට දැනුම් දුන්න.. එහෙම දැනුම් දුන්න.. ඒ විදියට ආපු Bugs අද ඉදන් මේ ලිපියට සැරින් සැරේ එකතු කරනව..



 ඉතින් ඔයාලටත් ඔය පහල දාල තියෙන පිංතූරවල වගේ Error එකක් ආවොත් බලමු හදන විදිය..



How to fix this Error

01. Download කරන්න මේ File එක.. ඉන්පසුව එක Winrar වලින් Extract කරගන්න.

https://www.dropbox.com/s/3tovljim592awme/Fix%20Lion.zip 2MB

02. දැන් මේකෙ ඇතුලෙ තියෙන සියෙලූම Files ඔයා Lion Dictionary එක Install කරපු Folder එකට Move කරන්න..(Replace All )

මතක තියා ගන්න එක දෙයක්.. මේ වැඩේ කරන කොට Lion Dictionary එක සම්පූර්නයෙන්ම Close කරල තියෙන්න ඕනේ..

එහෙනම් බලමුකො.. ඊලගට මොන මොන ගැටලු එයිද කියල..




Comments